Biologie voor in bed, op het toilet of in bad

Couverture du livre « Biologie voor in bed, op het toilet of in bad » de Stephan Van Duin aux éditions Bbnc Uitgevers
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Dierengedrag, voortplanting, DNA, de werking van hersenen, het reageren op prikkels of een simpel griepje, het is allemaal biologie. Biologie voor in bed, op het toilet of in bad is een algemene introductie tot dit brede onderwerp. Het boek staat vol met verrassende feiten, bijzondere dieren en planten, rare verschijnselen, maatschappelijk relevante onderwerpen en misvattingen. Met de nuttige informatie in dit fascinerende boek kun je de wereld om je heen beter begrijpen. Zo komt onder meer het antwoord op de volgende vragen aan bod: - Wat ontdekte Georges Cuvier? - Waarom wordt een sequoia zo groot? - Wat is er zo bijzonder aan kraaien? - Waarom worden we ziek van een infectie? - waarom is een koraalrif zo kwetsbaar? - Wat is de onzichtbare kracht van kwallen?