Beertje Bjorn leert eten

Couverture du livre « Beertje Bjorn leert eten » de Laura Voigtmann aux éditions Brave New Books
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

'Beertje Bjorn leert eten' is een vrolijk, educatief prentenboek, die ondersteuning biedt bij het oplossen van eetproblematiek bij peuters/kleuters. Door de herkenbare, vrolijke teksten en tekeningen stimuleert dit boekje goed eetgedrag bij uw kind! De reeks 'Beertje Bjorn' is gemaakt vanuit pedagogische literatuur. Voor publicatie van onze boekjes hebben we uitgebreid onderzoek gedaan naar de effectiviteit en stimulatie van goed gedrag, om U een optimaal resultaat te garanderen.