Natuur vanuit de hemel

Couverture du livre « Natuur vanuit de hemel » de Wouter Pattyn aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (non disponible)
  • Genre : (non disponible)
  • Thème : Non attribué

Een verrassende kijk op onze Vlaamse natuur De mooiste natuurgebieden van Vlaanderen zoals je ze zelden te zien krijgt: vanuit de lucht bij het eerste ochtendgloren en het laatste avondlucht. Voortgestuwd door dat ene idee zweefde natuurfotograaf Wouter Pattyn gedurende twee jaar over het Vlaamse land om te landen met dit prachtige fotoboek. Vlieg mee langs kronkelende rivieren, kleurrijke valleien en uitgestrekte polders en laat je onderdompelen in een wereld van nooit geziene structuren, vloeiende lijnen en onverwachte patronen.