Ik ben niet vreemd, ik heb autisme

Couverture du livre « Ik ben niet vreemd, ik heb autisme » de Ellen Van Gelder aux éditions Vandorp Uitgevers
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

In Ik ben niet vreemd, ik heb Autisme geeft auteur Ellen van Gelder in 26 hoofdstukken van A t/m Z op een heldere manier een inkijkje in het leven met een autismespectrumstoornis (ASS). Naast haar eigen verhaal laat ze ook mede-auties vertellen over hun dagelijkse ervaringen met autisme. Een inspirerend boek voor mensen met een autistische stoornis die nog op zoek zijn naar meer balans in hun leven. Maar ook partners, hulpverleners, familieleden en anderen die zich met iemand met een autismepectrumstoornis willen verbinden, krijgen een mooie duidelijke inkijk in het anders zijn wat ASS heet.