Le livre des fais et bonnes meurs du sage Roy Charles V

Couverture du livre « Le livre des fais et bonnes meurs du sage Roy Charles V » de Christine De Pizan aux éditions Paleo
  • Editeur : Paleo

Ainsi plaist au tres redoubté prince, monseigneur de Bourgoigne, que le petit entendement de mon engin s'applique à ramener à memoire les vertus et fais du tres sereins prince, le sage roy Charles, ameur de sapience et toute vertu ; des quelles choses, pour emplir le dit commandement, me suis informée, tant par croniques, comme par pluseurs gens notables encore vivans, jadis ses serviteurs, de sa vie, condicions, meurs, ordre de vivre, et de ses fais particuliers : et pour ce que moy bien informée treuve que les biens de lui se pevent assez conduire par ces .III.
Graces, ay je dit en mon prologue, que je traitteray de noblece de courage, chevalerie et sagece, en distinction de .III. parties.