Blijf thuis (E-boek | ePub-formaat)

Couverture du livre « Blijf thuis (E-boek | ePub-formaat) » de Patrick De Witte aux éditions Lannoo
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

PPatrick De Witte brombeert over reizen en vakantiebr /Een van de scherpste en grappigste pennen van Vlaanderen over de voor- en achterkant van het toerisme. Met een prettige splinterbom van een boek als resultaat.br /Dodelijk herkenbaar: van de krappe beenruimte in vliegtuigen over de onvermijdelijke 'animatie' in grote hotels tot de gruwelijke souvenirs waar we ons altijd weer door laten verleiden...br /Met illustraties van Kim, cartoonist van De Morgen.br /Geknipt voor wie echt van reizen houdt: vol zelfspot, spits en dwars, en zelfs een tikje weemoedig nu en dan./p