Wat is de kleur van wind?

Couverture du livre « Wat is de kleur van wind? » de Rixt Kuiper aux éditions Uitgeverij Thema
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Al Gore en Richard Gere kunnen niet meer zonder, de directeur van Proctor en Gamble doet er aan en zelfs Google heeft een meditatieruimte voor de medewerkers ingericht. Waarom? Omdat het in ons drukke bestaan fijn is om een plek te hebben waar je innerlijke rust kunt ervaren. Als onze geest stil is, zijn we in staat los te laten, te ontspannen en ons vrij te voelen. Rixt Kuiper beschrijft op pragmatische wijze de kracht van meditatie op het leven van nu. Ze deelt op realistische wijze met de lezer hoe meditatie haar eigen leven en dat van haar coachcliënten heeft verrijkt. Haar persoonlijke verhaal wordt aangevuld met boeddhistische wijsheden, wetenschappelijke bevindingen en meditatie-oefeningen om thuis of op het werk te doen.