Tranendal en Zonnestraal

Couverture du livre « Tranendal en Zonnestraal » de Jolanda Smits aux éditions Mijnbestseller B.v.
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

In deze bundel vind u mijn gedichten die ik gemaakt heb om mensen een steuntje in de rug te geven en aan de andere kant gedichten die ik geschreven heb waar de blijdschap vanaf straalt, met de hoop dat u ook gaat stralen. Gedichten over depressie kunt u helemaal in het begin vinden, in het midden gedichten om bij weg te dromen (bijvoorbeeld "het heelal") en dan de gedichten om te gaan stralen aan het einde van de bundel. Veel leesplezier toegewenst.