Philippe Gilbert. Mijn regenboogseizoen

Couverture du livre « Philippe Gilbert. Mijn regenboogseizoen » de Philippe Gilbert aux éditions Uitgeverij Lannoo
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Topwielrenner Philippe Gilbert gaat op zoek naar de bevestiging <a href='http://www.e-boek.org/store/philippe-gilbert-mijn-regenboogseizoen-p-202005.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='https://itunes.apple.com/be/book/philippe-gilbert.-mijn-regenboogseizoen/id583287058?l=nl&mt=11'>Ook verkrijgbaar in de iBookstore</a> 2012 werd een jaar vol contrasten voor de ex-nummer één van de wereld. Na een lente die nog rotter was dan het weer dat erbij geleverd werd, had Philippe Gilbert ervoor kunnen kiezen om de plannen voor een nieuw boek opzij te schuiven, om het niet te moeten hebben over al die kwellingen, zorgen, twijfels. Over de geruchten die over hem de ronde deden na weken zonder winst. Maar hij heeft dit project nooit opgegeven. Hij heeft niet gewacht tot hij wereldkampioen was om de rest van zijn avonturen te vertellen, dat zou té gemakkelijk geweest zijn. Zijn seizoen was inderdaad als een regenboog, die aan de horizon verschijnt wanneer de zon de laatste regenwolken weggomt. Na de E3 Harelbeke