Moestuin basis

Couverture du livre « Moestuin basis » de Peter Bauwens aux éditions Uitgeverij Lannoo
  • Nombre de pages : (non disponible)
  • Genre : (non disponible)
  • Thème : Non attribué

Alles wat je moet weten om zelf aan de slag te gaan in je eigen moestuin <a href='http://www.e-boek.org/store/moestuin-basis-p-188717.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='http://itunes.apple.com/be/book/moestuinbasis/id473216639?l=nl&mt=11'>Ook verkrijgbaar in de iBookstore</a> Moestuinbasis gaat over de grondvesten van een échte moestuin. We beginnen bij grond: hoe maak je grond met humus en plantenvoeding geschikt voor de teelt van een rijke oogst én voor een mooie moestuin? Welke planten kies je en wat heeft elke plant nodig om succesvol en zonder problemen te groeien? En hoe voeg je al die gegevens samen tot een boeiende en bloeiende, een kleurrijke en puur zintuigelijke moestuin?