Mijn spaargeld. Goed beschermd?!

Couverture du livre « Mijn spaargeld. Goed beschermd?! » de Jurgen Vandenbroucke aux éditions Uitgeverij Lannoo
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Wat als sparen niets meer opbrengt? <a href='http://www.e-boek.org/store/mijn-spaargeld-goed-beschermd-p-200771.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='https://itunes.apple.com/be/book/mijn-spaargeld/id571279550?l=nl&mt=11'>Ook verkrijgbaar in de iBookstore</a> Mijn spaargeld. Goed beschermd?! neemt de meest gebruikte alternatieven voor je spaarrekening onder de loep. Welke vragen zijn belangrijk voor wie zijn spaargeld anders wilt investeren? Het boek verduidelijkt in een bevattelijke taal de voornaamste aandachtspunten, om zelf een doordachte beslissing te kunnen nemen. Mijn spaargeld. Goed beschermd?! is niet de zoveelste opsomming van beleggingstips, maar biedt een overzicht van het productaanbod sparen en beleggen. Met verhalen, uit het leven gegrepen, waardoor er onmiddellijk tot de essentie kan worden doorgedrongen. Voor geïnteresseerde spaarders en beleggers, maar evengoed voor mensen uit de financiële sector. Het boek is ook geschikt als instapmateriaal voor opleidingen in beleggen en financië