Framily (e-boek - ePub-formaat)

Couverture du livre « Framily (e-boek - ePub-formaat) » de Filip Lemaitre aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Genre : (non disponible)
  • Thème : Non attribué

Maak kennis met de 'framily' van een nieuwe generatie ouders De millennials komen in de media vaak aan bod. Meestal zijn ze echter kinderloos, alsof je niet langer jong bent zodra je een kind op de wereld zet. En laat het nu net de millennialouders zijn die onze maatschappij in alle stilte drastisch aan het hertekenen zijn. Dit boek brengt voor het eerst een genuanceerd portret van deze generatie, die eigenzinnige en positieve oplossingen zoekt voor een betere work-life balance. Ze zijn zo de stille drijvende kracht achter noodzakelijke veranderingen in onze maatschappij. Hun 'framily' - een combinatie van friends en family - speelt hierin een cruciale rol.