Geluk hebben is een life style

Couverture du livre « Geluk hebben is een life style » de Gert Evers aux éditions Angelo Spiritueel Groeien
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

«Ik heb geluk gehad», is een zin die we al te vaak gebruiken wanneer we niet goed weten waarom het lot ons gunstig gezind is geweest. Alsof geluk hebben slechts een kwestie van puur toeval zou zijn. Volgens de schrijver van dit boek is geluk hebben niet zozeer een kwestie van toeval, maar is geluk hebben vooral het resultaat van een attitude - van een lifestyle. Met andere woorden, het aantrekken van geluk kan je bevorderen door een bepaalde lifestyle te hanteren in je dagelijks leven. Geluk kan je aantrekken - als het ware veroveren - mits het hanteren van de juiste lifestyle. In dit boek worden 30 lifestyle adviezen beschreven. Het aantrekken van geluk kan worden gezien als een functie van deze 30 lifestyle adviezen. Hoe meer je deze 30 adviezen toepast in je dagelijks leven, hoe meer geluk je te beurt zal vallen.