De Engelenfluisteraar

Couverture du livre « De Engelenfluisteraar » de Kyle Gray aux éditions Angelo Spiritueel Groeien
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Anitsa Kronenberg is natuurgeneeskundig therapeut. Toen ze begon met mediteren ging er een tot dan toe compleet onkenbare wereld voor haar open. Ze kreeg beelden en ontmoette gidsen en andere niet stoffelijke levensvormen waar ze geregeld lessen van kreeg. Meer en meer kreeg ze het gevoel in twee werelden te leven, de materiële en de etherische. Bijna dagelijks maakt ze contact met die etherische wereld. De etherische wereld heeft een andere structuur dan de stoffelijke wereld. Daar heerst de logica van de droom. Voor Anitsa is zuiverheid essentieel. De etherische wereld is immers subjectief. Ze ontvouwt zich in ieders bewustzijn anders. Anitsa's ervaring is dat hoe meer je je daar van bewust bent, en hoe ethischer je daar mee om kunt gaan, hoe dieper de boodschappen worden. Het is verrassend te merken hoe zeer die etherische wereld invloed heeft op ons dagelijks bestaan, eigenlijk zonder dat we ons dat bewust zijn. In haar praktijk combineert ze theoretische kennis met informatie die tijdens helingen tot haar komt. Anitsa wil andere mensen zich van deze oneindige wereld bewust maken opdat ieder mens zich verbonden kan voelen met het bewustzijn in de schepping om zo vriendschap en inzichten te ontvangen. De natuur en onze prachtige planeet zullen daardoor wellicht met meer respect en voorzichtigheid bezien worden. Ga ook het contact aan met deze etherische wereld die voor ons allemaal toegankelijk is en waar we allemaal deel van uitmaken. En geniet van de avonturen die dat op zal leveren.