Wellness Magazine / 1

Couverture du livre « Wellness Magazine / 1 » de Don Muschter aux éditions Vrijetijdmedia.nl
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Onthaasten, voor jezelf zorgen, een moment voor jezelf. Weg zijn van alles. Is dit een reisthema? Absoluut! In het Wellness Magazine tonen we heerlijke bestemmingen en ervaringen die op jou wachten. In deze editie tonen wij drie zalige accommodaties in de zonovergoten Algarve. Ons Wellness magazine verschijnt als periodiek. Het zal als e-magazine beschikbaar zijn via bibliotheek.nl en e-platforms als Amazon, Kobo, iBooks, Bruna.nl, Ako.nl en vele overige toonaangevende wederverkopers van e-publicaties.