De ondergrondse orde

Couverture du livre « De ondergrondse orde » de Mark Frost aux éditions Karakter Uitgevers Bv
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

'Een must voor lezers van De Labyrintrenner, Ik ben Nummer Vier en Legend.'- TeenReads.com Na de sinistere ondergrondse studentenorde, die bekendstaat als de Ridders van Karel de Grote, ontmaskerd te hebben, blijft Will tijdens de zomer in het Centrum om verder aan zijn net ontdekte en zich nog ontwikkelende fysieke en mentale krachten te wennen. Zijn studiegenoten onderzoeken ondertussen de schimmige bedoelingen van de Ridders en ontdekken verontrustende informatie over hu eigen achtergronden. Will en zijn vrienden moeten er, voordat het te laat is, achter zien te komen wat er precies aan de hand is en en de vijanden van hun vrienden zien te scheiden, terwijl ze zich voorbereiden op de onvermijdelijke strijd.