We moeten je iets vertellen

Couverture du livre « We moeten je iets vertellen » de Marion Pauw aux éditions Epagine
  • Nombre de pages : (non disponible)
  • Genre : (non disponible)
  • Thème : Non attribué

Marion Pauw, auteur van de Maand van het Spannende Boek 2015, is bekend van haar thrillers Drift, Daglicht, Zondaarskind, Jetset en Hemelen, en haar roman De wilden. Daglicht is succesvol verfilmd met Angela Schijf, Fedja van Huêt en Monique van de Ven. We moeten je iets vertellen is haar zesde thriller. We moeten je iets vertellen is Pauws meest persoonlijke thriller. De succesvolle Kathelijne valt voor de charmes van een oudere, getrouwde man en raakt zwanger van hem. Ze ondergaat een abortus. De dag erna vindt ze een huiveringwekkend verhaal op haar notitieblok, geschreven in haar eigen handschrift. Terwijl ze rouwt om haar ongeboren kind, gaat ze op onderzoek uit.