Vol van liefde

Couverture du livre « Vol van liefde » de Pauline Kerkhoff aux éditions Bruna Uitgevers B.v., A.w.
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

De meeste methoden om lekkerder in je vel te zitten focussen op meer lichaamsbeweging of het volgen van een strikt en lastig vol te houden dieet. Het probleem is echter dat zo’n plotselinge verandering van gewoonten voor de meeste mensen niet vol te houden is. In Vol van liefde legt voedingswetenschapper Pauline Kerkhoff uit dat het onmogelijk is om gelukkiger of gezonder te worden door jezelf dingen te onthouden of jezelf te veroordelen. De oplossing is liefde toelaten in je leven, zodat je van binnenuit zult veranderen. ‘Vier het leven, je mededogen, je kracht. Dat is Paulines levensles die ik van harte onderschrijf.’ ‫ Janny van der Heijden, culinair journalist en jurylid Heel Holland Bakt ‘Wat Kerkhoffs benadering doet uitstijgen boven de rest is haar filosofie dat ons lichaam het best reageert op liefde en genegenheid, en niet op kritiek of zelfverwijten. Een debuut met een effectieve methode en een warm hart.’ ‫ Kirkus Reviews