Viatge au fons de la mitologia

Couverture du livre « Viatge au fons de la mitologia » de Peire Pessamessa aux éditions Ieo Edicions

Enfin, à la fin d'une averse, j'aperçois à travers les gouttes, ce qui ressemble à une maison. J'y cours en m'empêtrant dans la boue. Deux chiens sortent d'une cabane et me montrent les dents. «  Enfin, au sortir d'una rara, entrevesi a través dei gotas quaquaren que sembla un ostau. Li corri tot en gafolhant dins la fanga. Un parèu de cans sòrton d'una cabana e me viran lei dents. Preni un tancàs que tirassava, per lei tenir a distáncia e cridi coma un desesperat. A la fin, entendi sublar, qu'un òme a dubert çò que sembla un portau. Un portau de boumian.  »