To do (e-boek - Epub-formaat)

Couverture du livre « To do (e-boek - Epub-formaat) » de Johan D'Haeseleer aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Weg met uitstelgedrag! Concrete stappen om je werk zo te plannen dat je het ook effectief uitgevoerd krijgt. Plannen, lijstjes maken, prioriteiten stellen ... We doen het om overzicht te krijgen op ons overvolle takenpakket. En ondanks minutieuze planning, merken we toch vaak dat taken blijven liggen of niet uitgevoerd worden zoals we willen. Herkenbaar voor velen, maar hoe pak je dit aan? De oplossing ligt in ons eigen brein. Al te vaak immers werken we tégen ons brein waardoor we in een reactieve modus terechtkomen: het laatste en het luidste probleem krijgt alle aandacht, het belangrijke wordt weggeduwd door het dringende. In dit boek leer je hoe je dit kunt herkennen, maar vooral ook hoe te breken met deze trend. Vanaf nu werk je je to-dolijst af op de manier die jij voor ogen hebt.