Steeds beter

Couverture du livre « Steeds beter » de Gretchen Rubin aux éditions Bruna Uitgevers B.v., A.w.
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Gewoonten vormen het onzichtbare raamwerk van ons bestaan. Over sommige denken we niet eens meer na, terwijl andere ons soms veel moeite kosten om vol te houden. Steeds beter leert je hoe je je gewoonten kunt leren begrijpen en indien nodig aan kunt passen. In haar persoonlijke zoektocht test Gretchen Rubin haar theorieën over goede en slechte gewoonten op zichzelf en haar omgeving. Of je nu meer wilt slapen, een project wilt afronden, gezonder wilt gaan leven, of nu echt wilt stoppen met te vaak naar je mobieltje staren: goede gewoonten kunnen je helpen. Steeds beter geeft je de handvatten om direct zelf aan de slag te gaan.