Otteita todellisuudesta

Couverture du livre « Otteita todellisuudesta » de Petri Kajander aux éditions Epagine
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Ésotérisme

Zen-henkinen Otteita todellisuudesta etsii mielenrauhaa ja hiljaisuutta urbaaninen elämän keskellä. Kajander käyttää Ramana Maharshin tunnetuksi tekemää kuka minä olen -menetelmää avaamaan mielen sisäistä maailmaa ja saloja.

Teos herättelee lukijaa havainnoimaan ja sukeltamaan elämän... Voir plus

Teos herättelee lukijaa havainnoimaan ja sukeltamaan elämän peruskysymysten äärelle. Tietoisuuden lähteen tutkiskelu paljastaa näkymiä todellisuuteen tavalla, joka inspiroi omakohtaiselle tutkimusmatkalle.

Tämän kansainvälisen teoksen kirjoituksia on verrattu Bankein ja Huang Pon sanoman nykyaikaiseksi versioksi.