"Natuur"liefhebbers

Couverture du livre «
  • Genre : (non disponible)
  • Thème : Non attribué

Don kijkt op een filosofisch moment terug naar zijn jeugd, wanneer hij, zeer tevreden met zijn leven van dat moment, naar zijn Janet verlangd. Van het heden duikt het verhaal in het verleden, waar hij ongeveer 10 jaar is. Daar maken we tevens kennis met Emmy, Albert, Carla en Janet. Vol ondernemingszin en ontdekkingslust groeien ze samen op en ontwikkelen een volmaakte lichamelijke en geestelijke vrijheid. Jaloezie kennen ze niet en schaamte hebben ze niet. Ze genieten van alles wat de natuur hen heeft te bieden, in de ruimste zin van de daad en durven daar ook rustig in te experimenteren. Ze verbreden en verdiepen hun horizon, door de grens over te trekken en vakantie te houden in een naturistencamping in een lekker warm land. Daar krijgen ze kennis met aan artsengezin, waar ze bevriend mee raken en van wie ze diverse aspecten van seks en genot leren. Dit zal nadrukkelijke invloed hebben op hun verdere leven.