Mist in mijn hoofd

Couverture du livre « Mist in mijn hoofd » de Kim Crabeels aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (non disponible)
  • Genre : (non disponible)
  • Thème : Non attribué

Een meeslepende jeugdroman over de vriendschap tussen een jong meisje en een oude vrouw Het zomert voor iedereen, behalve voor Berte. Het leven gaat aan haar voorbij: feestjes, kampen, jongens... Het contrast met haar uitbundige vriendin Lexie is groot. Het liefste zou Berte haar jeugdjaren overslaan. Op een dag ontmoet ze Elsa, een dementerende vrouw. Een doos vol oude brieven en foto's vertelt Elsa's tragische levensverhaal. Misschien kan Berte toch nog zorgen voor een happy end. Over prille verliefdheid en op de proef gestelde vriendschappen.