Lilith

Couverture du livre « Lilith » de Alex Douglas aux éditions Didier

Découvrez la collection Paper Planes : des romans contemporains en anglais courts et accessibles, haletants ou drôles qui privilégient le plaisir de lire en version originale.

Lilith - FANTASY The victim of a terrible accident, William Clayborne is fortunate to be alive. Or is he? As he recovers in hospital, a beautiful woman comes to him in the night : a woman he saw moments before his accident. Is she real, or a product of his imagination? As her strange power over him grows, William's desire and terror grow in consequence...

Darkly sensual, Lilith is a supernatural mystery based on one of humanity's oldest and most powerful stories, a legend that remains controversial four thousand years later.
Cet article est la version numérique E-book epub de l'ouvrage.
Elle est disponible à la commande uniquement sur les sites de nos partenaires.