Liefde?

Couverture du livre « Liefde? » de Gerda Van Wageningen aux éditions Rode Kamer, De
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Ik mag haar niet, was de eerste gedachte van Lotte Verhagen, als haar vader dolgelukkig zijn nieuwe vriendin aan de familie voorstelt. Natuurlijk is ze blij voor haar vader, want hij heeft het heel zwaar gehad na het verlies van zijn vrouw. Maar deze vrouw? En al snel blijkt ze de enige niet te zijn die wantrouwen voelt. Maar wat moet je doen, als je vader gelukkig lijkt te zijn? Niettemin doet er zich een schok- kend voorval voor en daarna komt er het een en ander aan het licht over het verleden van Eliane van der Borghe. Is hier eigenlijk wel sprake van liefde?