Later als ik dood ben

Couverture du livre « Later als ik dood ben » de Ilse Ruijters aux éditions Overamstel Uitgevers
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Elin ligt op straat, gevangen in pijn, bloedend. Veel te snel stroomt het leven uit haar lichaam. Rem, haar grote liefde, torent boven haar uit. Waarom helpt hij haar niet? En waarom heeft hij een pistool in zijn handen? Balancerend tussen leven en dood herbeleeft Elin haar verleden. De dag waarop ze dacht: dit kan niet, ik ben zijn therapeut, hij is een tbs'er! De dag waarop ze dacht: dit kan wel. En de dag waarop ze wist: dit gaat mis. Goed mis.