Je project op de rails

Couverture du livre « Je project op de rails » de Patries Quant aux éditions Uitgeverij Thema
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Een beleidsplan schrijven, het kinderfeestje van je dochter of bijvoorbeeld een zakenreis organiseren: hoe verschillend ze ook zijn, ze hebben één ding gemeen: het zijn allemaal projecten. Ons leven zit dus eigenlijk vol met projectjes en projecten, op het werk en thuis. Van veel projecten realiseren we ons vaak niet eens dat het een project is! Maar met de korte checklist aan het begin van deze waaier is de diagnose gauw gesteld. Door daarna de structurele en projectmatige aanpak uit het stappenplan te volgen, laat je al je projecten lopen als een trein. Met deze handige waaier zet je in maximaal vijftien simpele stappen een compleet project op, van eenvoudig tot complex, professioneel of privé, lang of kort. Voor een succesvol project kun je absoluut niet zonder de praktische en overzichtelijke waaier 'Je project op de rails in 15 stappen'.