Ik verdrink in jou

Couverture du livre « Ik verdrink in jou » de Jasinda Wilder aux éditions Singel Uitgeverijen
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

De zestienjarige Nell Hawthorne heeft verkering met Kyle Calloway, die ze al haar hele leven kent. Als Kyle overlijdt, stort haar wereld in. Op de begrafenis ontmoet ze Kyles oudere broer, Colton. Jaren later komen ze elkaar in New York weer tegen. Colton merkt dat Nell de dood van zijn broer nooit heeft verwerkt. Ze wordt verteerd door angst en schuldgevoelens. Hij beseft dat het geen goed idee is om iets met haar te beginnen, maar het gebeurt toch. Beiden moeten pijn en demonen uit het verleden zien te overwinnen.