Help! Mijn batterijen lopen leeg

Couverture du livre « Help! Mijn batterijen lopen leeg » de Dewulf Luk et Guido Vangronsveld aux éditions Uitgeverij Lannoo
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

5 tot 10 procent van de beroepsbevolking kampt met een burn-out <a href='http://www.e-boek.org/store/help-mijn-batterijen-lopen-leeg-p-197135.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='http://itunes.apple.com/be/book/help!-mijn-batterijen-lopen/id532500886?l=nl&mt=11'>Ook verkrijgbaar in de iBookstore</a> Hoe komt het dat mensen plots een hevige daling in hun motivatie en energie voor hun werk kunnen ervaren? In Help! Mijn batterijen lopen leeg leer je te begrijpen wat energieverlies en een burn-out is, hoe je de gevarenzone van een burn-out kunt herkennen, maar vooral hoe je een burn-out kunt voorkomen. Help! Mijn batterijen lopen leeg is een praktijkboek waarin energieverlies en burn-out worden benaderd vanuit een talentgericht en systemisch perspectief, aan de hand van levensechte voorbeelden. Burn-out is niet het probleem van één persoon. Het ontstaat vaak in relatie met anderen. Je zult als organisatie dus nooit meer kunnen zeggen dat iemand met een burn-out thuiszit, zonder je hier deels medeverantw