Gwad ar granarded

Couverture du livre « Gwad ar granarded » de Uisant Crequer aux éditions Keit Vimp Bev

Les kels ont enlevée sa bien-aimée, Lena. Aodren n'hésite pas. Le voilà en route, à travers bois, vers leur ville. Par chance, il peut compter sur l'aide de Sklaerenn, une vieille dame, munie d'un bâton sculpté et de secrets. Voici le premier livre d'une jeune homme tourné vers l'imaginaire, qui nous propose un monde différent de celui que nous connaissons. Une porte ouverte vers une histoire beaucoup plus longue.

Skrapet o deus ar gelsed e vuiañ-karet, Lena. Ne chom ket Aodren da dortal. Hag eñ en hent, dre ar c'hoad, evit mont betek o c'hêr. Dre chañs e c'hello kontañ war sikour Sklaerenn, ur vaouez kozh, dezhi ur vazh kizellet, ha sekredoù. Setu kentañ levr ur paotr yaouank troet war ar faltazi, o kinnig deomp ur bed disheñvel ouzh an hini a anavezomp. Un nor digor war un istor kalz hiroc'h.