Geen tijd voor Giraf

Couverture du livre « Geen tijd voor Giraf » de Greetje Kanis De Weerd aux éditions Uitgeverij De Banier
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Giraf is van de glijbaan gegaan en heeft twee poten en een staart gebroken. 'Kan ik iets voor je doen?' vraagt Mier als ze bij Giraf op bezoek komt. Giraf knikt. 'Ik eet altijd blaadjes van bomen. Wil jij die voor mij plukken?' Omdat Mier te klein is voor dit werk, vraagt ze aan Aap of hij haar wil helpen. Maar Aap is druk. En ook de andere dieren uit het bos hebben geen tijd voor Giraf. Mier is boos en verdrietig, maar . ze bedenkt een plan. Greetje Kanis-de Weerd (1970) woont in Kampen, waar ze ook de kunstacademie heeft gevolgd. Ze werkt als illustratrice. Van haar hand verscheen o.a. Slak moet verhuizen.