Frazzled

Couverture du livre « Frazzled » de Ruby Wax aux éditions Unieboek | Het Spectrum
  • Nombre de pages : (non disponible)
  • Genre : (non disponible)
  • Thème : Non attribué

Een mindfulgids voor geestelijk welzijn. Ruby Wax toont ons in Frazzled een wetenschappelijke oplossing voor moderne problemen als deadlines, prestatiedrang en sociale druk: mindfulness. Haar definitie van mindfulness is níet: met gekruiste benen mantra’s hummen. Het is wél: je gedachten en gevoelens leren kennen en daardoor bewuster en gelukkiger door het leven gaan. Ruby Wax laat op toegankelijke, humorvolle en slimme wijze aan een breed publiek zien hoe en waarom je je leven kunt veranderen. Ze geeft advies aan ouders, kinderen en tieners. Met praktische dagelijks uitvoerbare oefeningen en een 6 weken durend stappenplan gebaseerd op haar studies in Oxford. Dé gids die je nodig hebt voor een gezonder en gelukkiger leven.