Fotuda planeta

Couverture du livre « Fotuda planeta » de Sergi Viaule aux éditions Ieo Edicions
  • Editeur : Ieo Edicions

Aprèp Qualques nòvas d'Albigés e Los uòus, l'autor nos porgís aquí una garba tota fresca de novèlas. Pr'aquò sortidas de son imaginacion fantasierosa e imprevisibla, carrejan un rèiregost de realitat.

Las novèlas de Sèrgi Viaule nos contan cossí d'actes banals de la vida vidanta porgisson, a còps, situacions subrenaturalas que pòdon virar en vertadièras cachavièlhas. L'autor gaubeja la derision pimentada d'una brava dòsi d'excentricitat. Lo tot, coma de costuma ençò d'el, es impregnat d'autenticitat.
Dins sa pròsa escrita ambe una lenga rica e personala, l'autor desbremba pas qu'es poèta a temps destorbe. Sa musa apareis dins mai d'un tèxte. Lo tot sus una « fotuda planeta. »