Est o las orasons

Couverture du livre « Est o las orasons » de Sergi Labatut aux éditions Institut D'etudes Occitanes

Seguissem Jo, mièg cantaire maldich e mièg profèta, sus de dralhas multiplas e policròmas. Es una errança, una cèrca sens tòca dins un monde sens vam : « Trapava l'èrnha e lo degost de las paraulas qu'an pas d'amira ». La proposicion literària de Sèrgi Labatut es ambiciosa e avem besonh d'escrivans d'aquela mena. Sèrgi Viaule Albigés, Sèrgi Labatut tornèt al país a la fin d'una carrièra professionala de las bèlas. Artista de las facietas multiplas, Sèrgi Labatut es apassionat de literatura occitana, americana e francesa.