ESSENTIALS - Negotiation

Couverture du livre « ESSENTIALS - Negotiation » de Marc Buelens et Katia Tieleman aux éditions Uitgeverij Lannoo
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Onderhandelen doen we allemaal, maar doen we het wel goed? <a href='http://www.e-boek.org/store/negotiation-essentials-p-203601.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='https://itunes.apple.com/be/book/negotiation-essentials/id596667188?l=nl&mt=11'>Ook verkrijgbaar in de iBookstore</a> Onderhandel jij over taakverdelingen, strategische beslissingen, bedrijfsovernames of je loon? Of onderhandel je met kinderen en pubers? Of ben je betrokken bij regeringsonderhandelingen? Onderhandelen doen we allemaal. Dagelijks. En vaak zelfs zonder het te beseffen. Verassend genoeg lukken of mislukken onderhandelingen steeds door dezelfde patronen. Hoe goed onderhandelen we? In dit boek krijg je vier sleutels om je onderhandelingen intelligenter te maken en je nq® te verhogen. Je leert elke onderhandeling om te buigen van een stresserende machtsstrijd naar een interactie die boeiende kansen creëert. Je verkent de onderhandelingscultuur van de toekomst en krijgt handvatten om je organisatie onderhandelingsslim te maken.