Esprabes d'amou (roman biarnés)

Couverture du livre « Esprabes d'amou (roman biarnés) » de Yulien De Caseboune aux éditions Editions Des Regionalismes
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : Histoire
  • Thème : Histoire

Et que l'aperabe û « counderilhot » mes qu'ère û rouman en biarnés, publicat en 1926, p'ou purmè cop, en û téms oun se hasè pouésie meylèu que prose.

Û rouman qui-s neurech de la bite-bitante dou Biarn d'aquet téms, ségu, mes rouman dous moudèrnes, engadyat dehen lou mounde d'aquet coumença dou sègle XXau, mounde dous estudians à Toulouse, e puch mounde de la guerre gran de 1914-18 qui marquera pregoudemén l'autou e lous soûs persounadyes.
Yulien de Caseboune que badou en 1897 e que se mouri en 1978. Qu'estou û defensou arderous de la lengue biarnése e gascoune e-ns dechè trés autes libes mayes : Cinquante ans de bite paysane ; Prousey de sauney e un dous riales tes-timouniadyes sus la guerre de 1914-18 : Û souldat biarnés à la guerre.
Û escribâ de nouste qui cau absouludemén descoubri - ou tourna descoubri - permou d'esta û dous noustes yénces prousatous dous sègle passat, a coustat dous Simin Palay, Miquèu Camelat e Filadelfe de Yèrde.