Ecologica

Couverture du livre « Ecologica » de Michael Bremans aux éditions Uitgeverij Lannoo
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

?Hoe wordt duurzaam ondernemen haalbaar? Kunnen we de mooie droom van een leefbare planeet ook in de praktijk brengen? Ecover maakt ecologische was- en schoonmaakmiddelen, en probeert dat duurzaam ondernemen door te trekken in alles wat ze doet. Ze wil verantwoord en ecologisch aan de slag gaan in hun hele manier van zakendoen, maar ook bij de bouw van fabrieken en in de communicatie met klanten.Dat is het verhaal van dit boek: het gaat om een gedrevenheid, maar zonder de zakelijkheid te vergeten. Het gaat over idealen, maar niet over naïviteit. Hoe kun je als bedrijf overleven in een uiterst concurrentiële markt, ook als je niet de klassieke en harde economische wetmatigheden wilt volgen?