Couverture du livre « Aspectes de la literatura de Catalunya del Nord ; aspects de la littérature de Catalogne du Nord » de Martine Berthelot et Christian Lagarde et Marie Grau aux éditions Trabucaire
  • Editeur : Trabucaire

Oferim aquí al lector una panoràmica inèdita de la literatura nord-catalana en català, des de l'Edat Mitjana fins aviu, i una sèrie d'aportacions que, sota el signe de la cruïlla cultural entre França, Occitània i «el Sud» (els altres Països Catalans), van conformant la semblança de la producció literària de la majoria de les grans figures contemporànies.

Nous offrons ici au lecteur une vision panoramique inédite de la littérature nord-catalane en catalan, du Moyen-Âge à nos jours, et une série de contributions qui, sous le signe du carrefour culturel entre France, Occitanie et « le Sud » (les autres Pays catalans), éclairent la production littéraire de la plupart des grandes figures contemporaines.