Ar roue Ubu

Couverture du livre « Ar roue Ubu » de Alfred Jarry aux éditions Skol Vreizh
  • Editeur : Skol Vreizh

" Kraoc'h ! " eme ar Roue Ubu. Ur farsadenn eo da gentañ pennoberenn Jarry, bet skrivet gantañ pa ne oa nemet pemzek vloaz. Met kalz donoc'h e ya ganti : ur gwir bourc'hiz eo Ubu - ha gwashoc'h c'hoazh ar vamm Ubu -, deuet da vezañ un den gouez ha poltron, leun a gounnar hag a vrasoni.
Ha ma... Voir plus

Ha ma vefe an tad Ubu ur seurt melezour eus ar pezh a c'hell dont da vezañ kement hini ac'hanomp ?
"Merdre !" dit le roi Ubu. L'oeuvre de Jarry est tout d'abord une farce, qu'il a écrite alors qu'il n'avait que 15 ans. Mais il va aussi plus loin : Ubu est un véritable bourgeois - et pire encore la mère Ubu -, devenu un homme sauvage et couard, colérique et prétentieux.Et si le père Ubu était une sorte de miroir de ce que pourrait devenir chacun d'entre-nous.