Ar grec'hmitouarn

Couverture du livre « Ar grec'hmitouarn » de Yann Gerven aux éditions Keit Vimp Bev

Le Croque-mitaine a quitté sa tanière et les sorciers -jeunes et vieux- doivent déployer tous leurs sorts pour le maîtriser de nouveau. Ce n'est pas si simple. C'est avec «Fulennoù war skubellenoù» que nous avions suivi les enquêtes menées par les policiers et par les vieilles sorcières du pays. Ici nous retrouvons la même atmosphère, surprenante et inattendue : des pouvoirs secrets, une licorne volante et de la détermination.
Kuitaet en deus ar Grec'hmitouarn e lochenn ha rankout a ra ar sorserien - kozh ha yaouank- implij o holl nerzhioù-hud evit kabestrañ anezhañ en-dro. N'eo ket ken aes se. Gant «Fulennoù war skubelennoù» hor boa heuliet an enklaskoù kaset da benn gant an archerien hag ivez gant sorserezed kozh ar vro. Amañ e adkavomp ar memes aergelc'h, souezhus ha dic'hortoz: galloudoù-hud, likorn o nijal ha nerzh-spered.