Ar c'hrist d'an amerindianed

Couverture du livre « Ar c'hrist d'an amerindianed » de Youenn Troal aux éditions Mouladuriou Hor Yezh

Ur beleg a zo eus Youenn Troal. Kaset e oa bet gant e eskob - war e c'houlenn - da Vro-bPerou evel misioner. Dre ziv wech eo aet du-hont : eus 1963 da 1968, ha neuze eus 1973 da 1979. Pa felle dezhañ mirout darempredoù gant e vignoned a Vreizh, e oa kroget da gas dezho bep an amzer ur follenig liestennet war baper gant stensiloù hag a oa bet anvet gantañ "Ar C'hrist d'an Indianed"". Un deizlevr eta e-lec'h ma konte e vuhez nevez gant e brederioù, e ziaesterioù hag ivez e levenezioù.