An dud am eus anavezet

Couverture du livre « An dud am eus anavezet » de Roparz Hemon aux éditions Mouladuriou Hor Yezh

Recueil de textes écrits par Roparz Hemon en hommage à ses amis décédés. Source riche d'informations qui permettra aux étudiants de faire connaissance avec les auteurs de la littérature bretonne autrement que par leurs écrits.
Un dra dedennus eo kaout pennadoù gant Roparz Hemon diwar-benn... Voir plus

Un dra dedennus eo kaout pennadoù gant Roparz Hemon diwar-benn Fra2nsez Vallée, Roperzh ar Mason, Youenn Drezen, Langleiz, Debauvais, Emil Ernod, Eujen Regnier, Yann Sohier... m'eo bet mignon ganto. Ne vint ket mui anvioù hepken evidomp, met tud bet treset ur skeudenn bev-buhezek anezho gant ur mestr-skrivagner.