Als Gods kinderen lijden

Couverture du livre « Als Gods kinderen lijden » de Horatius Bonar aux éditions Uitgeverij De Banier
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Ziekte neemt ons apart en stelt ons alleen met God, schrijft Bonar. Wanneer we al onze leunsels en steunsels weggeworpen hebben, leren we op God alleen te steunen. Dit prachtig boekje werd geschreven om gelovigen bij het verklaren van Gods wegen te helpen. Elke moeite hoe gering ook, komt met de aangename geur van de zegen. Zullen we er dan geen acht op slaan of ons er aan ontworstelen? schrijft Bonar. Het is een nieuwe gelegenheid om dichter bij God te komen en meer van Zijn liefde te leren kennen.