Adele

Couverture du livre « Adele » de Chas Newkey-Burden aux éditions Xander Uitgevers B.v.
  • Genre : (non disponible)
  • Thème : Non attribué

Ze heeft alle records verbroken, prijzen gewonnen en miljoenen bewonderaars. Maar wie is Adele? Wat zijn de turbulente verhalen achter haar hartverscheurende songs? Vijf jaar na haar tweede album is de Britse zangeres Adele terug met het album 25. Binnen drie dagen verkocht ze ruim 2,3 miljoen exemplaren. In deze unieke biografie wordt haar privéleven - dat Adele altijd buiten de spotlights probeert te houden - ontrafelt. Van haar dieptepunten en onzekerheden, tot haar gezinsleven en enorme successen. Het levert een ontroerend portret op van een van de grootste fenomenen van onze tijd. 'Als zangeres kent ze haar gelijke niet in de popwereld.' - NRC Handelsblad 'Perfecter dan dit krijg je het niet.' - The Telegraph