24 manieren om grandioos te mislukken (E-boek - ePub-formaat)

Couverture du livre « 24 manieren om grandioos te mislukken (E-boek - ePub-formaat) » de Kira Van Den Ende aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

De FuckUp Nights - waar ondernemers en professionals komen getuigen over hun falen - veroveren de wereld. De organisatrice van de Brusselse editie schreef het boek dat falen helemaal uit de taboesfeer haalt. Professioneel mislukken is een van de dingen die we op school niet geleerd hebben. Er bestaan geen lessen ontslag krijgen, slecht advies volgen, failliet gaan, burn-outs uitzitten of langdurig werkloos zijn. Meer nog, professioneel falen is zowat een taboe in België. Tijd dus voor een inspirerend manifesto dat de angst voor falen wegneemt en ruimte laat om met vallen en opstaan richting succes te strompelen. In een leuk vormgegeven boek nog wel, boordevol inspirerende getuigenissen en praktische tips.