20 wegen naar geluk

Couverture du livre « 20 wegen naar geluk » de Leo Bormans aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Nu ook een geluksboek in de bekende Wablieft-reeks Wablieft is een organisatie die staat voor duidelijke taal en eenvoudig leesbare boeken. Op die manier wil men ook een minder geletterd publiek bereiken. Geluk is er voor iedereen. Meer nog, hoe meer we geluk met elkaar kunnen delen, hoe gelukkiger we worden. Daarom vatte Leo Bormans alle inzichten uit zijn boeken en lezingen als geluksambassadeur samen in een geluksboek voor elke lezer. Hij benoemde 20 wegen om gelukkiger te worden, zoals: 'doelen stellen', 'dankbaar zijn' en - last but not least - 'niet bang zijn om gelukkig te willen worden'. Elk hoofdstukje heeft een heldere structuur: eerst een levensechte getuigenis. Vervolgens volgen de inzichten uit het geluksonderzoek, een moment van zelfreflectie via een test en hoe je alles in de praktijk kunt brengen.