Paris

Couverture du livre « Paris » de Niki Smit aux éditions Vbk Media
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

100% Coco - Paris is het tiende boek in de razend populaire 100%-serie van Niki Smit. Met 100% Coco won Niki Smit de Prijs van de Nederlandse Kinderjury 2014. 100% Coco - Paris heeft fluoroze binnenwerk en bevat - exclusief in de eerste druk - 100% Paris-stickers door Niki geïllustreerd! Coco's blog The Style Tiger is dé hit van modeminnend Nederland, maar niemand vermoedt dat de 13-jarige Coco erachter zit. Tijdens de Amsterdam Fashion Week schrijft ze haar blog in voor de wedstrijd MTV's Fashionbloggers. De finale is in Parijs! Coco stort zich op het bloggen van zelfontworpen little black dresses en Chaneljasjes, ondanks haar liefdesverdriet om Bruno. Ze heeft door de wedstrijd nauwelijks nog tijd voor haar beste vriendin. Haar blog The Style Tiger krijgt steeds meer likes, maar is Coco zelf nog wel gelukkig? De illustraties in het boek zijn door Niki Smit gemaakt. Reacties op 100% Coco: 'Echt het leukste boek dat ik OOIT gelezen heb! Ik vind het grappig dat Coco best veel op mij lijkt. Komt er ook nog een deel 2?' - Su'aad (13), modeblogger op su-lovely.blogspot.nl 'Ik heb van het boek 100% Coco genoten! Mijn nichtje gaat sinds kort eerder naar bed om te lezen wat Coco allemaal meemaakt.'.- girlslabel.com 'In het verleden was Niki Smit hoofdredacteur van een jongerenwebsite en modeblog en dat is te merken in dit grappige meidenboek.' - HappyMOMs Niki Smit studeerde Communicatie in Rotterdam en volgde een schrijfopleiding bij Script+. Haar schrijfcarrière begin meteen goed: met haar debuut 100% Nina won ze de Hotze de Roosprijs. Haar recentste boek 100% Coco is bekroond met de Prijs van de Nederlandse Kinderjury 2014. Eerder werd de 100%-serie maar liefst zes keer genomineerd voor deze prijs. Niki woont in Amsterdam en houdt van tekenen, mode en... Parijs! Kijk ook op www.nikismit.nl en volg Niki op Twitter en Facebook.