Eten met geweten

Couverture du livre « Eten met geweten » de Hanneke Van Veghel aux éditions Xander Uitgevers B.v.
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Het is tijd voor verandering. Met praktische tips gebaseerd op harde feiten laat 'Eten met geweten' zien dat we kunnen kiezen voor goed eten voor onszelf én voor dier en milieu. Goed eten en gezond leven was nog nooit zo simpel en zo nodig. Lekkere trek of honger, de voedselindustrie biedt altijd een product als oplossing, de supermarkt ligt er vol mee. Wat er achter zo'n product precies schuilgaat, kunnen we in een wereld vol voorverpakte voeding vaak niet achterhalen. Hanneke van Veghel laat de vaak schokkende verhalen achter de voedingsindustrie onverbloemd zien. En ze biedt een alternatief. 'Eten met geweten' is een revolutionair en gemakkelijk boek voor iedereen die zelf goed wil eten en gezond wil leven, en met elkaar een betere wereld wil creëren. Dit boek zal voor altijd je blik op kleurrijk fabrieksaanbod en gedachteloos volgeladen winkelwagentjes veranderen. Het kan en het moet anders.