De lijst van al mijn wensen

Couverture du livre « De lijst van al mijn wensen » de Gregoire Delacourt aux éditions Bruna Uitgevers B.v., A.w.
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Jocelyne wilde styliste worden in Parijs, een wespentaille hebben en trouwen met de prins op het witte paard. Ondertussen is ze 46 en heeft ze een fourniturenwinkeltje in Arras; de kilo s van haar laatste zwangerschap is ze nooit kwijtgeraakt en ze is getrouwd met Jocelyn, die al twintig jaar in de fabriek van Häagen-Dasz werkt. Op een dag besluit ze een blog te gaan schrijven over handwerken. Terwijl de internetters zich op haar site storten, wint Jocelyne 18 miljoen euro in de lotto. Wat zal ze doen met dit geld dat haar leven voor altijd kan veranderen? Ze besluit om er met niemand over te praten, zelfs niet met haar man, en een lijst te maken van al haar wensen